تب داره یان چقدر تب حساب میشه

تصویر
۴ پاسخ

بالای ۳۷/۵ تب محسوب میشه

این تب نیس لباساشو کم کن نیم ساعت دیگه دوباره بگیر

ببین میگن تب ۳۷/۵
ولی دمای ۳۶ به بالا بچه بدنش داغه
پاشویه کن تا بالاتر نره دیگه دیدی کنترل نمیشه ببر کلینک

اینو از‌ کجا گرفتی زیربغل؟

سوال های مرتبط

مامان فندوق بلا مامان فندوق بلا ۱ سالگی
مامان آسِنا💖🎀 مامان آسِنا💖🎀 ۱ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی
مامان پسر طلايي🤍روهام مامان پسر طلايي🤍روهام ۱ سالگی
مامان 🩵🧒معجزه خدا مامان 🩵🧒معجزه خدا ۱ سالگی
مامان قلبم مامان قلبم ۱۵ ماهگی
مامان sam مامان sam ۱۱ ماهگی