بچه ها ٣٧،٥ تب حساب ميشه؟؟؟

۵ پاسخ

‌بله...

شروع تب هست

استا بده

شروع تب

نه ولی مواظب باش بالاتر نره

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱۵ ماهگی
مامان شاهان تپلم مامان شاهان تپلم ۱ سالگی
مامان mehrsam👶🏻 مامان mehrsam👶🏻 ۱ سالگی
مامان آیگل مامان آیگل ۱ سالگی
مامان فندوق بلا مامان فندوق بلا ۱ سالگی
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۲ سالگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱ سالگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان 🩵🧒معجزه خدا مامان 🩵🧒معجزه خدا ۱ سالگی
مامان قلبم مامان قلبم ۱۵ ماهگی