خانوما چند وقت بعد سرکلاژ رفتین پیش دکترتون

۸ پاسخ

بعده ده روز

نیره فصیحی فرد
خب باید بری بخیه هاتو معاینه کنه ببینه جا افتاده عفونت نکرده

بعد ده روز

یه ماه

۱۴روز استراحت مطلق بودم بعدش رفتم معاینه

پس چرا منو معاینه نکرد دکتر؟

۴ روز بعد
معاینه هم کرد بخیه هارو

ببخشید چند هفته سرکلاژ کردید؟

سوال های مرتبط

مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان میران مامان میران هفته سی‌وچهارم بارداری