۳ پاسخ

سلام عزیزم منم همینجوریم

فک کنم طبیعیه چون چندتا خانم دیگه هم مثل شما بودن عزیزم
نگران نباشید بلاخره بچه داره بزرگ میشه رحم و لگن در حال کشیده شدنه اگر علایمی مثه تب و اینا باشه کنارش میگن خوب نیست اما به تنهایی طبیعیه

منم اینجوریم نمیدونم چیکار کنم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری