خانما کسی آزمایش آمینوسنتز یا سلفری انجام داده؟

۱۰ پاسخ

من انجام دادم

من سلفری انجام دادم
چون بالای سی و پنج بودم
به اختیار خودم
حدود دو هفته پیش
هفت تومن شد

آره من انجام دادم آمنیوسنتز

من انجام داده بودم سر پسرم

من خواهرم انجام داده سلفری چون ریسکش بالا بود و سنش بالای ۳۵ سال بود

من سه روز قبل انجام دادم امنیوسنتز

شما ان تی مشکل داشته؟؟؟

من شنبه گذشته آمنیو انجام دادم وهنوز هم جوابش نیومده

سلفری خودم انجام دادم دکتر نخواست ازم

خواهر من انجام داده

سوال های مرتبط

مامان رهام مامان رهام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۲ ماهگی