بنظرتون سلفری انجام بدم یا امینوسنتز؟

۱۷ پاسخ

من آمینو دادم الان بچم پنج ماهشه بغلمه

اگه کسی فامیل نباشه وبراش بزنن چی؟؟البته سن ۳۵

سلفری بهتره

سلفری🌱

۱۰۰٪ سلفری

اینو دکتر میگه ما چی بگیم

سلفری بهتر و بی خطر تره

من نمیدونم چرا سلفری میزنن چرا؟مگه توانتی نمیگیرن؟

چرا مگه مشکلی هست میخای انجام بدی؟

سلفری انجام بده بی خطر جوابشم۹۹درصد اوکیه

لعنتیا ۳۰ ب بالا رو ریسک میزنه دستگاه ک همه برن سلفری پول ملت. وبچاپن.منم رفتم.۲هفته دیگه جواب مباد.تازه فهمیدم برنامه نرم افزاره ک سن ومیبینه نمودارومیکشه بالا.خون گرفتن همه الکیه

سلفری انجام بده من دیروز انجام دادم

عکس ازمایشتو بفرست .اولین غربالگری

سلفری بی خطر تره عزیزم

از همون اول که هیچ وقت امنیو انجام نمیدن خطر سقط داره

سلفری

سلفری من شنیدم بهتره

سوال های مرتبط