دکتر بهم گفته یا سلفری بدم یا امینوسنتز شما نظرتون کدومه

۱۵ پاسخ

از اونجایی که دکترا و آزمایشگاه ها کاسبی جدید راه انداختن و الکی ریسک میزنن و میترسونن همون سلفری بدی بهتره

سلفری

سل فری کم خطر تره
سل فری بده ایشالا صحیح و سالمع

سلفری بده

چندسالتونه اگه بالای ۳۰ باشی بیشتر برای سن که ریسک میزنه همون سلفری بدی کافیه

بستگی به عدد انتی میزان ریسک چند هست راهنمایی کنم

والا جاری من دکتر بهش گفته سلفری ریسکش بالاست مثل امینوسنتر دقیق نیست ،البته من نمیدونما دکترش گفته

امینو دقیق تره

ببخشید میپرسم ولی چرا؟
میگن سلفری ۹۹ درصد درسته
امینیوسنتز ۱۰۰درصد درسته
ولی سلفری خون میگیرن و امنه و برا سقط و اینا خطری نداره
ولی آمینیو از تو شکم یه سوزن رد میکنن تا کیسه برسه و آب دور جنین برمیدارن ۱ درصد احتمال پارگی کیسه آب و اینا هست ولی خیلی کم

به نظرم سفری بده .آموسنتز یکم ریسکش بالاست

اول سلفری بده چون امینو سنتز یه کوچولو احتمال سقط هست

عدد ان تی چند بوده؟

سلفری به نظرم، علتش چیه؟

علتش چیه عزیزم؟

چرا مگه انتی مشکلی داشت

سوال های مرتبط

مامان روشنایی زندگیم مامان روشنایی زندگیم هفته شانزدهم بارداری