علائم بالابودن فشارچیه؟

۴ پاسخ

فشارت میره بالا 😓😌🤣

عزیزم من فشارم می‌رفت بالا هیچ علائمی نداشتم! فقط دستگاه نیازه که فشار بگیری. نباید به علائم اکتفا کرد

درد پشت سر و احساس گرفتگی پشت سر
سرگیجه
تهوع
بی قراری

بزن گوگل

سوال های مرتبط

مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان مهتا مامان مهتا ۱۰ ماهگی
مامان شاهپور مامان شاهپور ۶ ماهگی
مامان جوجه🧸🩵 مامان جوجه🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان مهدیار🍼👶🏻 مامان مهدیار🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان بچه ها مامان بچه ها ۷ ماهگی
مامان Joje🐣دوقلوها مامان Joje🐣دوقلوها ۲ ماهگی