خانوما شما خواب بچه هاتون چجوری تنظیم میکنید؟

۶ پاسخ

اتاق ارام تاریک شکش سیر قشنگ خواب ش تنظم شد الان 9شب مخوابه 😄🙂

قنداق میکردم .قشنگ شیر میدادم و برقارو خاموش میکردم میفهمید باید بخوابه

شبا زود خاموشی میزنیم‌ ک متوجه بشه

والا خودش تنظيمه کارخاصی نکردم ده و نیم به بعد وقت خابشه. ولی دوست دارم زودتر بخابع

مگراینکه دلش درد میومد

برقارو شب خاموش کردم کلا فهمید شبه باید بخابه😂😂

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر💙 مامان پسته پسر💙 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی
مامان شازده خانم🩷 مامان شازده خانم🩷 ۹ ماهگی