۱۱ پاسخ

و مال پسر من که اصلا تنظیم نشد هیچ بدترم شد 🫡😂

کم کم قلقش میاد دستت
مثلا من فهمیدم با سینه ی خودم خاب میره ساعتای ۹ شیر خشک میدم ۱۱ اینا میذارمش زیر سینم می‌خوابه ولی خاب عمیقی از ۲ شب به بعده .۱۱تا ۲ چند باری بیدار میشه سریع سینمو میذارم دهنش باز می‌خوابه. یه وقتایی هم جاش عوض بشه برم خونه ی بابام اینا امکان داره یکی دو شب تا ۲ نخابه اصلا .وقتی هم خابید از ۲۰ روزگیش برای شیر بیدارش نکردم

سعی کن خاب روزشو خیلی کم‌کنی تا جایی ک میتونی کمتر بخابون روزا
نیم ساعت نیم ساعت کم‌کن خاب روزشو ک خابش بیفته شبا
شبا هم محیط خونه رو آروم‌کن ک بدونه موقع خابه

خیلی سخته میخابع که ولی با گریه خوابش میاد نمی‌خوابه مقاومت می‌کنه بزور میخابونمش وگرنه لج می‌کنه تا صبح نمی‌خوابه هربچه ای یه رفتاری دارع

خودش تنظیمه

کار خاصی نکردم
خودش تنظبم شده بود 🤣

دخترم از اولم خوابش تنظیم بود شبا میخوابه روزام مثل خودم عادت داره بعد از ظهر میخوابه دوساعت 😉

از اول خوابشو تنظیم کردم
منتظر می موندم هر وقت گشنه ش شد بیدار بشه شیر بخوره
شبا هر دوساعت بیدار میشد از ماه اول که تموم شد
شیر شبش کم شد ۴ ساغت یه بار خودش پامیشد
الان ۱۲ شب میخوابه تا ۶.۷ صبح
اذیتم نشد
قندشم نیوفتاد
بد خوابم نشد
فک کن یکی تورو شبا بیدار کنه که غذا بهت بده
من دخترم تکون میخوره بعضی از شبا میفهمم که گشنه س شیر میدم وگرنه بیدارش نمیکنم

۴ ماه رو رد کنه خودش یه الگوی خواب پیدا میکنه
فقط وقتی فهمیدی که الگوش چه جوریه خودت رو باهاش تنظیم کن

به سختی 😑
هنوزم بعضی وقتا بهم میریزه

خودش تنظیم شد کار خاصی نکردم

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته یازدهم بارداری