خانما قند ناشتا ۶۷ خیلی پایینه؟

۹ پاسخ

خاله منم همین بود موقع حاملگی

برامن۶۵بود😂

اره پایین دیگه ۸۰ اینطورا اوکیه و معمولی

من ۸۰

اره پایینه خوشبحالت هرچی دوست داری میخوری 😉

من چی بگم ۵۴بود دکتر گفت الهی شکر میتونی امپول ریه بزنی نگفت ک خطر داره نداره فقط گفت هرموقعه حس کردی قندت داره میوفته یه قاشق عسل بزار زیر زبونت زودتر اثر میکنه

من ۷۹بود

حداقل 74 باید باشه

خوشبحالت😂اره پایینه

سوال های مرتبط

مامان هستی و همتا❤️🍓 مامان هستی و همتا❤️🍓 ۱ سالگی
مامان مهوا مامان مهوا هفته چهلم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا روزهای ابتدایی تولد
مامان نازگل🎀🧸 مامان نازگل🎀🧸 ۱ ماهگی
مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو تولد
مامان 🩷هدیه خدا🩷 مامان 🩷هدیه خدا🩷 ۵ ماهگی
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی