۶ پاسخ

با شکم بند ببند
یا اگه نداری یه شال ببند زیر شکمت

منم همینطورم خیلی سخته

من که نفس تو دلم از درد میپیچه یک درد بدی همون کشاله ران میگیره نگران نباش دردی که با استراحت خوب بشه مشکلی نداره

منم اینطوریم بااستراحت یکم اروم میشم

بزرگ شدن بچه و جا باز کردن و درد طبیعی گفتم به دکتر گفت چیزیی نیست

برا من هم درد میکنه هم میسوزه از خیلی وقتا به خاطر فشار یه که رومونه طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وهفتم بارداری