۳ پاسخ

برا منم یه طرفش درد می‌کنه واژنم سمت راستم😭😭😭

ن عزیزم طبیعیه منم انقد درد میکرد انگار استخونش شکسته بود

عادیه عزیزم.بخاطر رشدجنین وفشارروی رحم اینجوری میشه

سوال های مرتبط

مامان شوکولات خونمون مامان شوکولات خونمون ۳ ماهگی