چ چیزی برای زن باردار مضر است

۶ پاسخ

زعفران
زرشک
آب هویج و جگر بخاطر اینکه ویتامین aخیلی زیادی داره و باعث لب شکری شدن بچه میشه
آویشن
دمنوش های کوهی اکثرشون مثل پونه، نعنا
سیر چون خیلی گرمه
ادویه جاتو میتونی استفاده کنی ولی دارچین و فلفل سیاه کمتر بزن
تخمه آفتابگردون نخور 3ماه اول
عسلم 3ماه اول نخور
مابقی مغزیجات الان عالیه برات
فقط بادوم زمینی اگه آلرژی داری یکم درموردش رعایت کن
سعی کن فست فود و هله هوله و نوشابه به کمترین میزانش برسه
کله پاچه مشکلی نداره بخوری
سبزیجات خیلی خوبه
البته بغیر از کلم

اینجور که ما دیدیم همچی هر چی میخوای بخوری میگن مضره😂

زعفران
زرشک
آب‌هویج و مطمئن نیستم شنیدم خوب نیس
جگر مرغ هم مطمئن نیستم

زعفران
جگر
کافئین زیاد ، چای غلیظ یا قهوه

اکثر عرقیجاتم ممنوعه تو بارداری

قبل خوردن هر چیزی گوگل کن، دیشب مادرشوهرم سبزی خرفه آورد دلم خواست بخورم سرچ کردم نوشته بود بچه مبتلا به کرم روده میشه ضررداره منم نخوردم

سوال های مرتبط

مامان پسرم وتو راهیم مامان پسرم وتو راهیم هفته دهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان بچه ها مامان بچه ها هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان ،هدیه زهرا مامان ،هدیه زهرا ۵ ماهگی
مامان هستی مامان هستی ۳ ماهگی
مامان فسقلیا مامان فسقلیا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته بیست‌وهفتم بارداری