۳ پاسخ

تمام غربالگری ها آزاده عزیزم چندساله دولت از بیمه برش داشته ، سونو میدی نامه ارجاع به بیمه بهت میده بعد می‌بری تکمیلی با توجه به فرانشیرز ی مبلغی بر میگردونه

بعد برگه میدن واسه بیمه تکمیلی

nt کلا آزاده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دنیز👶🌊🌝 مامان دنیز👶🌊🌝 هفته بیست‌وهفتم بارداری