سلام مامان ها انجیر اشکال نداره بدیم بچه؟

۳ پاسخ

سلام
من چندین بار دادم

وای دختر من خورد معدش ریخت ب هم دلدرد داشت

اگه اسهال نیس ن
البته بستگی داره مث بقیه چیزا باید تست بگیری

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی🫀 مامان جوجه طلایی🫀 ۱۷ ماهگی
مامان قلب و روحم و👶 مامان قلب و روحم و👶 هفته هفدهم بارداری