خانوما شما هم چیپس و پفک میخورین؟

۱۰ پاسخ

نه من تمام مواد غذایی غیرمفید رو قطع کردم؛ از چیپس و پفک گرفته تا فست‌فود و نوشابه. قهوه هم قطع کردم. حداقل برای ۳ماه اول باید مراقبت کرد

من هفته ای یکی

بله پفک مخصوصا🥹

اصلا انقدر که حالت تهوع دارم میل به غذای معمولی هم به زور دارم

من تو این ۴ ماه دو بار خوردم خیلی کم
بجز آلوچه دیگه هله هوله مغازه ای چیزی نمیخورم
روی رشد و هوش جنین تاثیر دارن

من میخورم ولی کم

هرماه یدونه میخورم نمیتونم دیگ جلو خودمو بگیرم ک

من قبلا خیلی میخوردم ولی الان که باردار شدم دوبار اونم مقدار خیلی کم خوردم سعی کن خوراکی ها مضر کمتر بخوری
من بیشتر میوه میخورم یا مغزی جات

من ک یدونم لب نزدم هنوز هر چقدم دلم میخاد نخوردم

من کم کم داره سه ماهم میشه یه دفعه بیشترنخوردم تواین ٣ماه

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آنیا مامان آنیا هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق و تو دلی مامان فندوق و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان اژوان مامان اژوان هفته چهاردهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ ماهگی
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان تو دلیم مامان تو دلیم هفته هجدهم بارداری