۳ پاسخ

برو دکتر .نباتم زیاد استفاده نکن .سرم بهت میده چیزی نیست

خودت تو خونه دوغ غلیظ درست کن نعنای خشکم بریز توش بخور مال من و درجا درست میکنه همون یه لیوانی که میخورم ولی سعی کن غلیظ باشه ماستش بیشتر از آب باشه

چایی نبات بخور غلیظ نباشه هااا
در حد یه قورت عرق نعنا هم مشکلی نیست
ولی چایی نباته بهترهه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱ ماهگی