بچهاااا این تیشرت واس بچه بزرگم ۱۴سالشه
🥺🥺

۶ پاسخ

عزیزم بچه ات ؟
منظورت برا دخترت یا پسرت؟ من حس میکنم یکم آستینش و یقه اش زنونه باشه

تایپک قبلی.

سلیقه من نیست☹️

برا من باز نمیشه چرا

سلیقه من نیست عزیزم

بنظر من که خیلی شیک و خوشکل هست عاشقش شدم

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۲ سالگی
مامان عسلچه🤤🍯 مامان عسلچه🤤🍯 ۲ سالگی