آخه بچه رو چه به این همه آمپول آخه😭🥺🥺🥺

تصویر
۱۲ پاسخ

اگر دکتر خوبی بود اینهمه آمپول نمینوشت. سیستم ایمنی بچه داغون میشه دیگه با هیچی خوب نمیشه.
حداقل دو تا دکتر دیگه هم ببر نشونش بده.
مطمئنم اینهمه دارو برای بچه نیاز نیست

اصلا و ابدا نزن

عزیزم اول بگو مشکل بچت چیه؟
پیش متخصص بردی؟
اگر دخترت حالش زیاد خوب نیست ببر بیمارستان دولتی کودکان اونجا همه دکترا متخصصن

ب کمپلکس واسه بچه نوشته😐😐😐😐

ب بچه آمپول نمیدنا

یرای داخل سرم هست فکر کنم اکثرا

من تا حالا یکبارم نزدم. تا جایی که میتونمم نمیزنم واسش

اون بزرگه اپوتل نیست؟؟؟همشو یجا میزنه توی امپول؟؟توی سرم مگه نمیزنن

میگفتی بزنه تو سرم خب

عزیزم خدا بد نده

آمپول چیه

اسم آمپول چیه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۲ سالگی
مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 مامان آرياناو آراد👨‍👩‍👧‍👦 ۲ سالگی
مامان عسلچه🤤🍯 مامان عسلچه🤤🍯 ۲ سالگی