۹ پاسخ

چرا انقدر زود خودتونو میبازین پس مردم زمان جنگ ۸ ساله چجوری زندگی میکردن تازه اون موقع جنگ تن به تن بود هیچ راه ارتباطی نبود از الان اینجوری خودتونو میبازین واقعا

ب دخترم ک نگا میکنم جیگرم اتیش میگیره😞😞

انشاالله از خرشیطون بیان پایین،ولی اگه بزنه هم حداقل کاری که میتونیم بکنیم اینه به اندازه دو روز آب و غذای خشک داشته باشیم، گوشی و چراغ قوه هامون شارژ داشته باشن و شمع داشته باشیم،پیک نیک پر کنیم،نون حتما داشته باشیم، بالاخره تا ۴۸ ساعت اول یجوری سرکنیم بعدش یکاری میکنن نمیشه که اون بیاد بزنه و بمونیم تو اون وضع

هیچی،نمیدونم چی میشه رد دادم،اصلا نمیدونم چیکار باید بکنم

منم استرس گرفتم کلی کار دارم ولی حوصلشو ندارم😫😬🥴

همه نگرانیم ولی کاری ازمون برنمیاد هرچقدم تمیز بمونیم و ذخیره کنیم بالخره تموم میشه
بسپار به خدا مشکل فقط برای یه قشر خاص نیست قراره چیزی بشه هم با هم به قهقرا بریم

استرس اضطراب دلشوره گرفتم وای میترسم چیکارکنیم خودمون مهم نیستیم بچه هامون چی میشن اگر برق نباشه حالا چراغ قوه هم برای دو روز جواب بده یا هرچی بعدش چی......

معصومن بچه ها 😔😔😔😔😔

من که سر شدم ، هنگم انگار ، نمیدونم چیکار کنم ، بچمو خوابوندم نشستم فقط

سوال های مرتبط