۱۰ پاسخ

ای جونم مبارکت باشع عزیزم

من از پسر اولم چقدر ماهگرد گرفتم… اما الان وقت نمیکنم😢فقط یه عکس ساده میگیرم برا یادگاری

خیلی ناز و خاصه🌹🌹

اوخودا🥹❤️
چقد دادی این همه اسمارتیز؟😂

ماشاء الله خداحفظش کنه

کلی خوراکی 😩😋😩کدومو بخورم نی نی رو یا ژلع رو

باریکلا ب مامان هنرمندش❤️😻

چ‌قشنگ شده

مبارکه گل پسری

قلبه وا رفته😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان 👣علیرام مامان 👣علیرام ۳ ماهگی
مامان سیده ماهلین 🧚 مامان سیده ماهلین 🧚 ۳ ماهگی
مامان جوجو🐥 مامان جوجو🐥 ۴ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۵ ماهگی
مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی