سلام خانما آمپول رگام تا چند هفته وقت داری بزنی ؟

۳ پاسخ

من چون یکی از دو قلو هام سقط شد یکیشو ۸ هفته زدم
یکی دیگشو دکتر گفت ۲۸ بزن

من خودم ۲۴هفته زدم

از ۲۸شروع میشه فکر کنم تا۳۰

سوال های مرتبط

مامان ثمین وپسری مامان ثمین وپسری هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دوقلوهاوتودلی مامان دوقلوهاوتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان هومان👶🏻🫀 مامان هومان👶🏻🫀 ۷ ماهگی