سلام خانوما برای خارش و ترشح پنیری چی خوبه؟

۴ پاسخ

عنبر نسا، بشین توی آب نمک

اب ولرم رو به داغ سرکه نمک بشن توش ۲۰ دقیقه چندبار بکن خوب میشه .
حتما هم بعد از دستشویی خودتو با پارچه نخی خشک کن

دکتر

من ماه قبل اینجوری بودم،. روزی ۴,۵بارلباس زیر عوض کن، پماد کلوتریمازول بزن، هیچی ب اندازه سرکه سیب خوب نیس ی لیوان تو یه لگن آب بریز ۲۰دقیفه بشین تا۴,۵روز بشین هرروز بشین خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان مامان دخترم مامان مامان دخترم ۲ سالگی
مامان sepid مامان sepid ۲ سالگی