خانما چند هفته و چن روز بذیم سونو جنسیت معلومه

۱۴ پاسخ

میگن از ۱۶به بعد معلومه

به من گفتن ۱۴ هفته بیا قطعی میگیم

مال من ک انتی رفته بودم دکتر رهبر گفت

من امروز رفتم‌گفت دختره🥰

غربالگری دوم ۱۸ هفته

گلم میشه یه سوال بپرسم تو طبیعی باردار شدی یا تحت نظر دکتر بودی اگه تحت نظر بودی پیش کدوم دکتر می‌رفتی تو ارومیه ؟

۱۸هفته قشنگ تر و واضح تر بهت میگن ممکن هفته های ۱۵،۱۶اینا بری بازم بهت بگن مشکوکه ب پسر یا دختر ولی ۱۸هفته دقیق تر بهت میگن

پسر ک‌‌باشه ۱۴هفته معلومه

من 18هفته رفتم عزیزم

من 16 هفته رفتم درست گفت

۱۵ هفته

۱۸هفته به بعد

من 18 هفته دوروز کاملا مشخص بود آن تی بهم احتمالی گفت اونم اشتباه بود

میگن از ۱۸ ب بعد مشخصه

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لیانا ویهان♥🫀 مامان لیانا ویهان♥🫀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان سحر مامان سحر روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق🩵 مامان فندوق🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرم ودخترم مامان پسرم ودخترم هفته نوزدهم بارداری
مامان هندونه🍉💙 مامان هندونه🍉💙 ۵ ماهگی
مامان کیان  👶🏻🩵 مامان کیان 👶🏻🩵 هفته بیست‌ونهم بارداری