دمای زیر بغل 37.4تب حساب میشه؟؟

۳ پاسخ

تا 37/5 دمای عادی هر بدنی هست
کی گفته شروع تبه

37.5 شروع تبه اما اینم لب مرزه یه کم خنک بگیرش تا تب نکنه

نه دمای عادی بدنه

سوال های مرتبط

مامان همتا مامان همتا ۱۷ ماهگی
مامان نخودی،مهدیار مامان نخودی،مهدیار ۱۴ ماهگی
مامان محیا🩷 مامان محیا🩷 ۱ سالگی
مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری