۳ پاسخ

مشکلی ک نداری ولی خب تعداد فولیکولت واسه روز ۱۳ بنظرم کمه ولی خب خیلیاا باهمین یکدونه باردار شدن

من روز ۱۳ فولیکول غالب ۲۱ داشتم

نسخه اصلی رو بذار
اما اینم خوبه مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی قصد بارداری
مامان معجزه🩷 مامان معجزه🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گرده مامان گرده قصد بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مادر آینده مادر آینده قصد بارداری