۴ پاسخ

من گرفتگی زیر شکم و گاهی درد میگیره

ویار
خستگی وبی حالی
تهوع
همش عصبیم بخاطرهورمونام فک کنم
دل دردشدید

من فقط دوغ خیار گوجه لیمو ابن چیزا میخورم معده درد تهوع عصر و شب احساس ضعف شدید

گشنگی
سینه درد
چاق شدم همه جای بدنم
ویار ندارم
تهوع ندارم
عاشق دوغ ترشی وشوری هستم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان گردو مامان گردو هفته هفدهم بارداری
مامان تو دلیم💙 مامان تو دلیم💙 ۳ ماهگی
مامان رستا🥰 مامان رستا🥰 ۷ ماهگی
مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی ۳ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا روزهای ابتدایی تولد