۱۰ پاسخ

منم لایک کن ببینم

سلام شما تو بارداری نمک بدن استفاده کردین؟

من اصلا استفاده نکردم ی مشکل دارم اونم ارنج سیاه بخاطر لم دادن فقط یه ارنج اصلا نمیدونم چیکارش کنم😶

من فقط دستو پا و بیکینی میکشم 😂

نمک بدن بعد از شیو میکشم رو بدنم خودش حل میشه خیلی خوبه بعدش پوست اذیت نمیشه

به صورت دورانی بمال رو پوست تا جایی که نمک هاش زیر دست معلوم نشه.
من برا دست و پا و ارنج و زانو میزنم به صورتم نزدم تاحالا .

داخل حموم روی پوستت ماساژ بده چند دیقه

میگن خیلی خوبه، بدنو جوانسازی میکنه

😐🙄😵‍💫

چی

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد