سلام دوستان کیا امپول انقباض استفاده میکنن؟

۵ پاسخ

به دکترم گفتم که گهگاهی شکمم سفت میشه وپوستش حالت کشیدگی پیدا میکنه ۴ تا نوشت هفته ای یدونه گفت بزنم
در کل شیافم استفاده میکنم

چه امپولیه؟

نشنیدم تاالان واسه چی استفاده میکننن؟

اسمش چیه

چجوری استفاده میکنی؟

سوال های مرتبط