طول سرویس 34 خوبه یا باید رعایت کنم

۹ پاسخ

عالیه من ۱۲ هفته ۲۷ بودم

خوبه ولی خب رعایت کن مال من انومالی ۳۱ بود ۲۶ هفته شد ۳۴

۳۴خوبه

اگ میتونی فقط ی غذا اونم زود درست کن درازبکش دیگه کاری انجام نده ک نیادپایین تر

اره خوبه من 30

الان که عالیه ولی بازم رعایت کن دیگه کمتر نشه

ان خوبه من ۳۲ ام

از ۲۵ کمتر خطرناکه

خوبه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۴ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان محمدحسین وتودلی مامان محمدحسین وتودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری