۱۰ پاسخ

پیش سلطانپور رفتی؟
اون نمیگه منم اونموقع نگف
گفت مگه سونو واژینال کنم چون هفته های بالا دیگه معلوم نیس

دکتر باید بخواد تا برات چک کنن

واسه منم نگفت ننوشته هم

من‌نوشته بود،۳۶ بود

اخه دگ مهم نیست ک بررسی کننش.ازاین هفته ی شما کم کم ،کم میشه.

من دکتر سونوگرافی هر بار میرم ازش میپرسم میکه طول سرویکس دیگه مهم نیست تو قرار نیست پزشک بشی همه چیو بپرسی😩

من ک بر سونو وزن رفتم۳۲هفته هزینه جدا۵۰۰تومن گرفت تا طول سرویکسم اندازع گرف

میگن از ۳۰هفته دیگه سرویکس مهم نیست

باید خودت بپرسی عزیزم
گاهی وقتا خیلی چیزا رو نمیگن و یادشون میره

داخل توضیحات هست معمولا

سوال های مرتبط

مامان مامان گلی مامان مامان گلی روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمان مامان رادمان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فاطمه🦋
زهرا🦋 مامان فاطمه🦋 زهرا🦋 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری