۷ پاسخ

گاهی حالت ایستاده روی سینه ت نگه داری جوری که تکیه کمرش بهت باشه هم عاروق میزنه

پشتش نزن دستتو پشت کمرش بجرخون مثل عقربه های ساعت و برعکس پنج تا اینوری پنج تا اونوری
بعد دستتو از پایین بکش بالا عاروق میزنه

تا 4ماهگی باید بگیری

نه.

چقد زود خسته شدی عزیزم نه تا ۶ ماه باید بگیری وگرنه دلش دردمیگیره گناه داره

نه عزیزم بعدش هم باید بگیری

راه زیاد داری

سوال های مرتبط

مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان اهورا👶🏻 مامان اهورا👶🏻 ۱۳ ماهگی
مامان امیر و تودلی مامان امیر و تودلی روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی