نه ، خونه خواهر شوهرم ، خونه مامان بابام ، خونه داداشم رفتیم ، تازه زمانی که دنیا اومد جانا جنگ بود تهران نبودیم از بيمارستان رفتیم کردان بعدش که تموم شد اومدیم خونمون تهران جانا ۱۱،۱۲ روزه بود ، ۱۴ روزگیش هم بردیمش عکس نوزادی گرفتیم
وا چرا نباید بری
نه من مسافرت هم رفتم
من افسرده میشم که تا چهل روز بیرون نرم،میگن غروب که میشه نباید بچه رو ببری بیرون
من روز۱۲رفتم عروسی همش چرته مگه میتونی ۴۰روز بیرون نری
دخترم چهل روزش نشده بود بردمش بازار خودمم همه جا رفتم
نه والا
منو نمیذاشتن برم خونه مامانم میگفتن تا ۴۰ روز بیرون نرو ولی همشمادر شوهرم با خواهر شوهرم می یومدن دنبالم منو میبردن خونشون😐
والا نه من طاقت نیاوردم
بله منکه تا چهلم خونه بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.