من از روز ششم پسرمو همه جا بردم بهداشت .دکتر .ارمایشگاه بازار.مهمونی
البته بازارمیموند تو ماشین من پیاده میشدم
ما فقط رسم داریم هرکسی میاداول بچرو ببریم بیرون از خونه طرف وارد بشه بعد بچرو بیاریم ک مثلا درد و مرضش یا دعایی چیزی داشته باشه یا سنگینیش نیفته رو بچه اما سعی کن جای خیلی شلوغ نری چون بچه هست دیگ هنوز ب صدا عادت نداره شاید از صدای زیاد بترسه یا توی هوای ازاد هم نبرش زیاد دلدرد میشه من با ماشین هم هروقت بردمش بیرون اون شب خوب نخابیده و دلدرد شده الان دوروزه هیچجا نمیبرمش شبا راحتتر میخابه
اینا واس اینه که میگن چل یکی دیگ روت نیوفته یا نترسی و اینا خرافه است بنظرم بیرون رفتن چیکار ب مادر یا نوزاد داره
فقط خونه مادرم رفتم و بهداشت بقیه جا هام از ماشین پیاده نمیشم
بیرون الان سرده.همه جام پرشده از آنفولانزا و کرونا.من هیچ جا نمیرم ب غیراز یهداشت
م ک تا عید جایی نمیبرم
من ک بردم
اون برای قدیم بود تو خونه میزاییدن .دکتر و بهداشت نمیبردن،....
بهداشت و دکتر و میخوای چیکار کنی .من خونه مامانم بردم .امروز ام خونه مادر همسرم میبرم .چند روز دیگه روز مادر یلدا اونا رو که نمیشه خونه موند 😂
خب بهداشت ک میبری منظور مهمونی ایناس بچه چشم نخوره
من از ده روزگی رفتم اما بیرون نه خونه مامانم از بیست روز یک ماه به بعد کم کم رفتم بیرون
بله من هنوز م نمیبرم .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.