۵ پاسخ

8 بود

10کیلو

دختر من ۱۱و۲۰۰ بود

من هنوز نبردم واکسن یک‌سالگی بزنم هر سری اسهال و مریضی بود کاش بشه شنبه بزنم راحت بشم قد وزن بگیرم دیگ

۳برابروزن تولد

سوال های مرتبط

مامان 🩵آراد.آوا🩷 مامان 🩵آراد.آوا🩷 ۱ سالگی
مامان 🧿peste pesar🩵 مامان 🧿peste pesar🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آدوین و آریز مامان آدوین و آریز روزهای ابتدایی تولد
مامان میران کوچولو🍼 مامان میران کوچولو🍼 ۱ سالگی
مامان شاهان و فرهان❤️ مامان شاهان و فرهان❤️ ۲ سالگی