۶ پاسخ

۱۶ قطره کافیه پاراکید

دختر من تب نکرد روز اصن ندادم فقط شب دادم یک سیسی پاراکید دادم

یه سالگی اذیت نمیشه 8/5بود فقط یک بار 17قطره بعد واکسن بهش دادم

یکسالگی تب نکرد اصلا ندادم خعلی راحت بود

یکسالگی ک دارو نمیخواد مگ تب کرده؟

دخترم هفت نیم بود ۱۲ قطره گفت بدم

سوال های مرتبط

مامان 🩵آراد.آوا🩷 مامان 🩵آراد.آوا🩷 ۱ سالگی
مامان آدوین و آریز مامان آدوین و آریز روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان و فرهان❤️ مامان شاهان و فرهان❤️ ۲ سالگی
مامان شاهان♥️ مامان شاهان♥️ ۲ سالگی
مامان نفس مامی مامان نفس مامی ۲ سالگی
مامان 🧿peste pesar🩵 مامان 🧿peste pesar🩵 ۱۲ ماهگی
مامان میران کوچولو🍼 مامان میران کوچولو🍼 ۱ سالگی