خانوما شما هفته چندم ازمایش قند دادین

۹ پاسخ

نظر دکترت مهمه. واینکه بند دوساعته داده باشی وخوب باشه

اگر منظورت قندگلوکزی هست من دکترم گفت نیازی نیست چون قبلش قنددوساعته دادم اوکی بود اینو گفت نده

من 26 هفته ازمایش قند دادم بهترین تایمش بین 24 تا 26 هست ولی تا 28 هفته هم میتونید بدین

من25هفته

۲۷ هفته

من الان

من ۲۶ هفته

الان باید بریم بدن

من همین هفته دادم

سوال های مرتبط

مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پــنــاه🩷🎀 مامان پــنــاه🩷🎀 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه ها مامان جوجه ها هفته چهلم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری