خانوما شما هفته چندم رفتین آزمایش قند؟

۵ پاسخ

من فعلا نرفتم.دکترم نگف برم

۲۴ هفته و چند روز بود رفتم یعنی تو ۲۵

من امروز دادم دقیق ۲۷هفته ام

من پنجشنبه میرم که میشه 26 هفته و 3 روز

من توی این هفته باید بدم

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۷ ماهگی
مامان گون آی مامان گون آی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نبات شیرین من🩵 مامان نبات شیرین من🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان تیام مامان تیام روزهای ابتدایی تولد