خانوما ازمایش قند رو دیگ میتونم الان بدم؟شما چند هفته دادین؟

۸ پاسخ

من شنبه باید بدم

من 26 هفته دادم

من ۲۷ هفته دادم

نه زوده دکتر من ۲۴ هفته هم اجازه نداد گفت صبر کن ۲۷ بده چون اون موقع جفت بزرگتر میشه مقاومت به انسولین بالاتر می‌ره

24 تا 28 هست فک کنم

من ۲۴ هفته بودم
ولی تا ۲۸ فرصت داری

سلام من امروز آزمایش دادم

۲۵ هفته بودم

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر علی مامان امیر علی ۷ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی مامان مامان تو دلی مامان ۴ ماهگی