من شنبه باید بدم
من 26 هفته دادم
من ۲۷ هفته دادم
نه زوده دکتر من ۲۴ هفته هم اجازه نداد گفت صبر کن ۲۷ بده چون اون موقع جفت بزرگتر میشه مقاومت به انسولین بالاتر میره
24 تا 28 هست فک کنم
من ۲۴ هفته بودم
ولی تا ۲۸ فرصت داری
سلام من امروز آزمایش دادم
۲۵ هفته بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.