چرا اسم سزارین و سالاد سزار شبیه همه؟😑😫

۸ پاسخ

این چی بود دیگ دم صبحی😂😂😂😂😂🤦‍♀️😑

دیگه سالاد سزار از دلم رفت 🤣🤣🤣🤣

من نمیدونم راسته یا نه، ولی یه جا خوندم اولین بار تو دنیا یکی به اسم سزار با برش شکم مامانش دنیا اومده واسه همین اسم این عمل رو گذاشتن سزارین😂

ديگه تغييرات هورمون كار بدستمون ميده😐😂

تازه
اسم آرین هم شبیهشه

سزاآرینن😂

😂😂😂😂😂

😂😂😂

😐😂😂😂🤣🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان سارینا مامان سارینا ۴ ماهگی
مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ مامان ⊰❂ 𝐀𝐑𝐘𝐀 ❂⊱ ۴ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 مامان گل‌پسرا🩵💙🛴🫧 ۹ ماهگی
مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وششم بارداری