مهم تصمیم شماس و معنی خوب این اسم عزیزم منم اسم پسرمو ایدن میذارم و واقعا دوسش داریم معنی خیلی خوبی داره روشنایی و نور و یه اسم بین المللی هس
من زیاد نمیپسندم
خیلی شبیه برا همون ایدین هم قدیمیه بخاطر همون زیاد نمیپسندن
خیلی شبیه به همه زیاد جالب نیست
به بقیه چیکار داری ببین خودت میپسندی یانه
لباس بچه میفروشم داخل روبیکا کانال دارم خاستی سر بزن قیمتا قیمت حراجیه. ایدی. avinashap11
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.