۶ پاسخ

مهم تصمیم شماس و معنی خوب این اسم عزیزم منم اسم پسرمو ایدن میذارم و واقعا دوسش داریم معنی خیلی خوبی داره روشنایی و نور و یه اسم بین المللی هس

من زیاد نمیپسندم

خیلی شبیه برا همون ایدین هم قدیمیه بخاطر همون زیاد نمیپسندن

خیلی شبیه به همه زیاد جالب نیست

به بقیه چیکار داری ببین خودت میپسندی یانه

لباس بچه میفروشم داخل روبیکا کانال دارم خاستی سر بزن قیمتا قیمت حراجیه. ایدی. avinashap11

سوال های مرتبط

مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ودوم بارداری