۶ پاسخ

من تشک انتی رفلاکس میزارم چون رفلاکس داره

من نمیذاشتم ولی بردم دکتر گفت بذار

اگه رفلاکس داره بزار اگه نداره نزار
بالش هم نرم نباشه

برای رفلاکسش زیر تشک میذارم سطح شیب دار شه

من بالشت می‌زارم چون رفلاکس داره شیرش برمیگرده

من بالشت فرم دهی میذارم ک هم فرم سرش قشنگ باشه هم یه کوچولو ارتفاع داشته باشه شیر برنگرده تو گلوش

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی
مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان نارگل و نارین مامان نارگل و نارین ۴ ماهگی
مامان اژین 🤗 مامان اژین 🤗 ۱۲ ماهگی