۶ پاسخ

من همه چی میخورم به این چیزا هم فکر نمی‌کنم

والله من از اول بارداری تا الان یکسره زرشک و زعفران خوردم دکترمم گفت فقط زرشک دم کرده غلظ بده

والا من زرشک میخورم از اول هم خوردم اون زرشک که می‌زاری میپزه اسمشو بلد نیستم اون ظرر داره

هرچیزی در حد اعتدال مصرف بشه ضرر نداره

اونقدر زیاد ک نمی‌خوای بخوری در حد تو غذا بودنش مشکل خاصی ندارع من همیشه خوردم‌

زرشک ضرر داره نخور

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتودلیم🧿 مامان دخترم وتودلیم🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان مامان رایان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آلوچه🩷 مامان آلوچه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان blue مامان blue هفته چهاردهم بارداری
مامان دانه انار مامان دانه انار هفته سی‌ام بارداری