دخترا توت فرنگی میشه خورد ضررنداره

۷ پاسخ

هیچ نمیشه نوش جونت

من خوردم 😅

۱۰ دیقه بزار تو آب و نمک بمونه بعد دوبار آبکشی کن .من عاشقم .نمک میریزم روش میخورم

نه میگن خیلی خوبه ویتامین سی دارع
من که خودم حساسیت دارم نمیتونم توت فرنگی بخورم

من هر روز دارم میخورم عزیزم بخور نوش جونت فقط خیلی خوب بشور

نه تازه خیلی رو زیبایی تاثیر داره

کم بخوری ضرر نداره

سوال های مرتبط

مامان نیلا 🫶 مامان نیلا 🫶 هفته چهلم بارداری
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۹ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان نخود چی مامان نخود چی ۳ ماهگی
مامان هدیه ی خدا مامان هدیه ی خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان رستا🐣 مامان رستا🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان پسرام مامان پسرام هفته سی‌ویکم بارداری