۵ پاسخ

به ما نگفتن

6 روزگی بردم چون نارس بودن بعد گفتن پایان 6 ماهگی بیارشون

منم برام سواله اصلا دارن؟وکی باید ببریمشون؟
منم انجام ندادن

اگه لازم بود بیمارستان میگفت

بینایی سنجی برای نوزاد های کم وزن یا اونایی که بستری شدن و اکسیژن گرفتن هست ، من انجام ندادم

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۷ ماهگی
مامان Daniyal🩵🪽👣 مامان Daniyal🩵🪽👣 ۱۲ ماهگی