۳ پاسخ

نه شنیدم میگن از ۲۸ تا ۳۰هفته باید ماما بگیری

یکمم دیره

نه خیلی هم خوبه
من ۲۴هفتم ماما گرفتم

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نازنین زهرا💛 مامان نازنین زهرا💛 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نینی گولو 👼🏻 مامان نینی گولو 👼🏻 ۸ ماهگی