خانومایی ک سونو داپلر گرفتن
چقدر شد سونوتون ؟

۸ پاسخ

من رفتم معین الدین
۲ ملیون شد

برای من سه تومن شد

من ازاده‌دادم دیروز 5تومن

من دکترم ازم نخواسته اصلا چجوری هست
چی مینویسه نمیدونم شایدم همون هفته ۲۸که رفتم سونو خواسته بود

۲۵۰۰ فکر کنم

من داخل بیمارستان بابامه رایگان

یک میلیون

چی هست واسه چیه

سوال های مرتبط

مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان مریم و محمد مامان مریم و محمد روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان🩵👼🏼 مامان هاکان🩵👼🏼 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ایلیا هلیا🩵🩷 مامان ایلیا هلیا🩵🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 مامان کپل خان‌‌ 👶🏻💎 ۹ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری