مامانا سونو داپلر نیازه بگیرم؟
کیا گرفتن

۱ پاسخ

من ی بار آنومالی دادم ی بارم پریرورز دکترم تو مطب گرفت رشد بچه یکم کم بود

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۳ ماهگی
مامان آقا رهام🧒🏻🧿 مامان آقا رهام🧒🏻🧿 ۱۲ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۴ ماهگی