کیا اینجا رفتن سونو داپلر؟!

۷ پاسخ

من ۳۰ هفته و ۵ روز رفتم ۱۵۰۰ بود
گفت بر طبق رشدش یه هفته عقبه
دیگه ۳۳ هفته رفتم داپلر ۲ کیلو بود دیگه گفت خوبه

برای چی هست این سونو؟

من رفتم یه ۲۶ هفته یه ۲۹ هفته

من با ان‌تی داپلر هم انجام داد

من رفتم

من رفتم

من هر هفته باید انجام بدم

سوال های مرتبط

مامان آقا رهام🧒🏻🧿 مامان آقا رهام🧒🏻🧿 ۱۲ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۵ ماهگی
مامان مرلین مامان مرلین روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان نازنین مامان نازنین ۸ ماهگی
مامان ویهان🩵 مامان ویهان🩵 ۵ ماهگی